środa, 23 września 2015

Kartka na ślub koleżanki


Jak ja lubię śluby, ten klimat  i ta unosząca się w powietrzu woń miłość.
Romantyk ze mnie ale ślub, na który zrobiłam poniższą kartkę był na prawdę był wyjątkowy.
Koleżanka z pracy postanowiła powiedzieć sakramentalne „Tak” na łące w okolicy starego młyna, nad małą rzeczką i jeziorkiem.
Wydelegowałam się jako reprezentacja firmowa z kartką zrobiona z romantycznych papierów LemonCraft oraz ślubną altankę 3D od CraftyMoly.
Ślub odbył się jak pisałam na łonie natury dlatego uznałam, że altanka świetnie pasuje do uroczystości.

Prace zgłaszam na wrześniowe wyzwanie "Na zawsze razem"CraftyMoly 







2 komentarze:

  1. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna a Para Młoda na pewno zachwycona, że tak wpasowałaś ją w klimat ich ślubu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń