poniedziałek, 24 października 2016

Z ulubionym produktem ze sklepu ZieloneKoty.pl

Z okazji pierwszych urodzin sklepu ZieloneKoty.pl trwa wyzwanie, w którym należy wykonać pracę z ulubionym przydasiem zakupionym w sklepie.

Ja pokochałam Zielone Koty za bogactwo dostępnych w sklepie stempli i koronek.

Prace na wyzwanie wykonałam z użyciem stempli HeartfeltCreations Sparkling Poinsettia.
Poinsencje odbiłam na papierze i kalce, tuszem pigmentowym i pudrem do embssingu uzyskałam trwały wzór kwiatów, które następnie wycięłam nożyczkami.


Całość kartki dopełniła koronka Koronka haft natiulu











3 komentarze:

  1. bardzo ładna kartka :) koronko niewątpliwie są ulubionym produktem wielu naszych klientek i świetnie sprawdzają się w kartkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje :) Śliczne poisencje. Wyszły rewelacyjnie. Świetnie wyglądają wśród tych koronek :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Zielone Koty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę podziwiam wycinanie tych wszystkich płateczków :) Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń